Heartless - Loading




Wednesday 12 September 2012

love you

love you nur hidayah saya janji takkan hampakan awak,sia-siakkan awak,janji saya akan sentiasa sayang awak,tiap hari saya bangun tak penah lupa dekat awak,awakla ceriakan hidup saya walaupun kadang awak ni melawan marah2 saya,takpe saya beralah je.awak jagan sekali-kali lupakan saya ye.yela da jauh tu da jumpa kawan ape lagi buat xhirau je dekat saya,kadang tu saya xtext awakpn buat tak faham je.saya risau kalau2 saya ni ganggu awak ke buat awak rimas ke risau jugak saya ni sehari xtext macam nak mati je rase.ahahah ape aku merepek malam2 ni text dekat blog ni.giler bayang ke hape hahaha sory bby b saje je xde kerje buat cerita sedih.....huhhh rindu dekat hang weh xpenah aku rindu mcm ni dkt x x x x gf aku dulu.nur hidayah nur hidayah hmmmmmmm.....

No comments:

Post a Comment